Klacht BCC: stofzuiger

Klachtnummer
# 36956
Gebruiker
sientje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

07-10-2013 heb bij bcc [emmen] een stofzuiger gekocht voor mijn moeder.hij bevalt totaal niet,na 4 x zuigen word de zuigkracht minder,de zuigmond klapt steeds omhoog,erg irritant allemaal.heb al een mail naar bcc gestuurt maar nog niets gehoord.ook heb ik vorige week gebeld met bcc met de vraag of ik hem kon ruilen voor een betere maar kreeg heel erg kortaf NEE.ik dacht dat bcc een goede service heeft maar dat viel mij erg tegen.niet erg klantvriendelijk.

De oplossing

inruilen of anders geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Wij kunnen de aankoop niet terug vinden bij onderstaande klantgegevens, graag ontvangen wij uw bonnummer.
  2. Auteur
    sientje
    Datum
    jammer bcc was vaste klant,Artikelen met gebruikssporen???????? kan toch niet anders
  3. Auteur
    sientje
    Datum
    helaas BCC wil ons niet helpen.WAS vaste klant

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen