Klacht BCC: Tablet besteld,betaald en niet op de afgesproken dag bezorgd.

Erna

Wacht nog steeds op mijn tablet!!
Bellen lukt niet, mailen ook geen antwoord...
Hele dag zitten wachten , zou afgelopen donderdag bezorgd worden.
Ook het order nummer is niet bekend op de BCC site

Levering zsm!

BCC

Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Erna
    Ik stel voor om de tablet op te halen bij het BCC filiaal te Utrecht of mijn geld retour , dus mijn aankoop annuleren.

Geachte heer/mevrouw Jurgens,

Uw order is reeds in bestelling. Echter, op dit moment hebben wij geen datum van voorraad ontvangen van de fabrikant.

Zodra wij uw artikel op voorraad hebben, dan nemen wij contact met u op.

Onze excuses voor de vertraging.

A Sleman
    Erna
    Oplossing nog niet in zicht!

Erna

Ook een klacht indienen over BCC?