Klacht BCC: Tablet besteld,betaald en niet op de afgesproken dag bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 118424
Gebruiker
Erna
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Wacht nog steeds op mijn tablet!!
Bellen lukt niet, mailen ook geen antwoord...
Hele dag zitten wachten , zou afgelopen donderdag bezorgd worden.
Ook het order nummer is niet bekend op de BCC site

De oplossing

Levering zsm!

5 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum

    Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    Erna
    Datum
    Ik stel voor om de tablet op te halen bij het BCC filiaal te Utrecht of mijn geld retour , dus mijn aankoop annuleren.
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jurgens,

    Uw order is reeds in bestelling. Echter, op dit moment hebben wij geen datum van voorraad ontvangen van de fabrikant.

    Zodra wij uw artikel op voorraad hebben, dan nemen wij contact met u op.

    Onze excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    A Sleman
  5. Auteur
    Erna
    Datum
    Oplossing nog niet in zicht!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen