Klacht BCC: Tabletreparatie (niet)

Johanna58

Acer Iconia tablet 1-2-2015 gekocht, augustus 2015 gaat hij niet meer aan. Na 3 weken teruggekregen, doet het weer. December zelfde klacht, apparaat weer weggebracht. Op 22-1 briefje gekregen (briefje!!!) dat ik 45,50 zou mogen betalen voor reparatie van 'de USB-kabel' of 'de adaptre'. Even voor de duidelijkheid: er zit geen adapter bij en die kabel heb ik niet ingeleverd want die is ook niet stuk, dat heb ik getest. Er zit NB twee jaar garantie op die tablet. Als je belt naar de klantenservice is daar zo'n pestherrie, dat je zelf moet schreeuwen om er overheen te komen. Een oplossing wordt niet geboden.

Ik wil zo spoedig mogelijk een onder garantie gerepareerde tablet! Zo niet, dan wil ik een nieuwe.

Johanna58
    BCC zou maandag terugbellen: niet gedaan. Toen wij belden kregen we te horen dat we woensdag gebeld zullen worden... Ik word hier bozer en bozer van!
    BCC
    Wat vervelend om te vernemen dat uw tablet niet goed functioneert. Namens BCC wil ik graag excuses aanbieden als terugbel afspraken niet zijn nagekomen.
    Ik ga navraag voor u doen bij de reparateur en kom hier binnenkort op terug.
    Johanna58
    Dank voor de reactie. Ik ben heel benieuwd, want mij is beloofd dat ik vandaag teruggebeld zou worden...
    BCC
    De reparateur geeft het volgende aan:
    De tablet is getest , geen defect gevonden. Er is verzocht om ook de adapter op te sturen, daar is geen gehoor aan gegeven. De tablet is getest met een andere adapter, apparaat werkt naar behoren.
    De conclusie daaruit is dat het hoogstwaarschijnlijk aan uw adapter ligt, de prijsopgave is dan ook voor een nieuwe adapter.
    Het is nog steeds mogelijk de adapter toe te sturen om te laten beoordelen of het onder garantie valt.
    Het is ook mogelijk de tablet ongerepareerd retour te laten komen.
    Johanna58
    Dat is dus een herhaling van zetten! Hetzelfde als in de brief stond. Er zat GEEN adapter bij de tablet toen ik hem kocht. Ik laad hem op met een standaard USB-kabeltje. Dat kabeltje gebruik ik 's nachts om mijn telefoon op te laden en dat werkt uitstekend.
    Bij de eerste reparatie is ook NOOIT om een 'adapter'' gevraagd! Ik vind het driewerf schandalig. Ik koop in januari 2015 een tablet waar ik ondanks 2 jaar garantie maar 8 maanden plezier van heb gehad. IK WIL EEN KOSTELOZE REPARATIE!!!!!
    BCC
    Aan de tablet zelf is geen defect gevonden. Misschien kunt u de USB kabel inleveren om deze te laten controleren of het defect daar in zit.
    Johanna58
    Ik kan niet anders zeggen dan dat hier mijn broek van afzakt...
    BCC
    Als u zeker bent dat de kabel in orde is dan kan het apparaat waarschijnlijk het beste ongerepareerd retour. De tablet is in orde bevonden, geen defecten.
    Johanna58
    Mijn man heeft contact gehad met Acer zelf. Via die weg wordt een betere oplossing aangeboden.
    High Service? Niet dus. Laatste keer dat ik ooit iets aanschafte bij BCC.
    Zie hierboven.

Johanna58

Ook een klacht indienen over BCC?