Klacht BCC: TEFAL BL310A € 39,99 niet bezorgd op 10 juni j.l.

Walcom

Bovengenoemd product is niet op 10 juni volgens aangegeven datum geleverd. Telefonisch contact niet gelukt omdat steeds terug werd verwezen naar de website. Een contactformulier opsturen heeft ook niet geholpen. Wat is hier aan de hand? Taal nog teken van BCC. Worden producten niet meer geleverd, omdat het bedrijf failliet gaat!

Zo snel mogelijk een reactie, excuses en geld terug.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Walcom
    Hier wordt geen oplossing geboden. Een technische storing, die al 13 dagen duurt, geeft te denken. Voorstel tot afhandeling is opnieuw contact opnemen, maar er is een technische storing. Dit is een vicieuze cirkel, waar geen uitweg is. Zodra de technische storing voorbij is het aankoopbedrag retourneren.
    BCC

Walcom
    BCC heeft niets opgelost en wil de klacht niet via klachtenkompas afhandelen. (wat voor nut heeft Klachtenkompas). De oplossing van BCC is weer een verwijzing naar de website, die niet toegankelijk is. Er is al geprobeerd te bellen en er is een formulier ingevuld. Mijn contactgegevens zijn bekend bij BCC. De consumentenbond moet maar eens actie ondernemen door de media in te lichten over deze gang van zaken.

Ook een klacht indienen over BCC?