Klacht BCC: Televisie defect 2 maanden na fabrieksgarantie

Klachtnummer
# 327753
Gebruiker
Spoonky
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn klacht over mijn defecte televisie wordt niet adequaat / serieus behandeld & opgelost.

Voor alle info heb ik de complete mailwisseling bijgevoegd in een word-bestand.

Gewenste oplossing

Gezien de wet op de conformiteit (artikel 21, lid 2 BW7).
Verwacht ik dat mijn televisie volledig kostenvrij gerepareerd of vervangen wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Spoonky
    Datum
    Nadat ik anderhalve week geleden een mail heb gehad dat mijn televisie was aangemeld ter reparatie en de reparateur binnen 2 dagen contact met me zou opnemen niets meer gehoord van BCC en/of een reparateur. :-(.
  2. Auteur
    Spoonky
    Datum
    Heb een telefoonnummer gekregen om de televisie te laten repareren maar nog niets gehoord over kosten die vergoed worden.

    Wordt vervolgd...

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen