Klacht BCC: toch kosten bij reparatie na bijkopen Service plus polis

van de Leur

Het verbindingstuk van pistoolgreep stofzuiger is afgebroken nog geen 3 jaar na aankoop. Naar de BCC gegaan en pistoolgreep ingeleverd, zou ca. 3 -4 weken duren voordat ik onderdeel weer zou kunnen ophalen. Vervolgens krijg ik een brief thuis dat ik € 40 moet betalen om het onderdeel te vervangen. Heb toen de servicelijn gebeld waarom ik deze kosten moest betalen aangezien ik een Service Plus Polis had afgesloten. Medewerker kon mij dit eigenlijk ook niet vertellen. Heb toen een mail gestuurd dat ik niet eens ben dat ik hier voor op moet draaien. Heb divers mailcontact gehad maar BCC blijft voet bij stuk houden dat ik dit bedrag moet betalen terwijl ik vind dat het een productfout is. Als ik ondeugdelijk had gebruikt, dan zou de buitenkant beschadigd moeten zijn en dit is niet het geval. Tevens kan ik het onderdeel online voor € 20 bestellen! Tevens is mij geen leenapparaat aangeboden en zit ik al meer dan een maand zonder stofzuiger.

reparatie kosteloos gerepareerd

Beste mevrouw Van de leur,

Vervelend dat de stofzuiger defect is geraakt.

Breuk kan niet spontaan ontstaan en valt onder een gebruikersfout/onheil van buitenaf.

Dit soort defecten vallen helaas niet onder fabrieksgarantie en om dezelfde reden ook niet onder de verlengde garantie.

Op uw verzoek had er een leenstofzuiger geregeld kunnen worden, jammer om te horen dat dit niet is aangeboden.

Excuses voor alle ongemak en ondanks deze vervelende mededeling hoop ik u volledig te hebben geïnformeerd.

Mieke
    van de Leur
    Ik ga echt geen € 40 betalen als ik het ergens anders voor € 20 kan regelen.
    Vind het trouwens schandalig hoe jullie klanten een peperdure garantie aansmeren onder het mom dat de klant er alles mee kan doen, het wordt altijd vergoed en vervolgens als er iets is, komen u daar op terug.
    Beste mevrouw Van Leur,

Gebruikersfouten vallen helaas niet onder fabrieks of verlengde garantie.
    Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

Mieke
    van de Leur
    Zogenaamde extra verzekering dekt niks

van de Leur

Ook een klacht indienen over BCC?