Klacht BCC: TV beschadigd geretourneerd na reparatie

# 42051
malou

Onze Loewe Aconda TV (bij Polectro Plaza gekocht) werd door BCC meegenomen voor reparatie , die uiteindelijk niet is uitgevoerd omdat de storing toch niet aan de TV maar aan de kabelverbinding in huis lag. De TV werd puntgaaf meegegeven maar kwam zeer beschadigd terug. Beschadigingen bestaan uit vele stukjes die rondom het metallic beeldscherm eraf zijn en deuken aan weerszijden. Een van de bezorgers was dezelfde persoon als die de TV had opgehaald en die had heus wel gemerkt als de TV al beschadigd was.
Bij BCC hebben we schriftelijk een klacht ingediend. BCC (Mw Putrum) biedt excuses aan en meldt dat de TV uit 2002 is en voor BCC dus geen restwaarde meer heeft. Een giftcard van Euro 35 is ons als tegemoetkoming aangeboden. De TV heeft Euro 3799 gekost (originele bon gestuurd aan BCC), zag er zo goed als nieuw uit , functioneert uitstekend en heeft voor ons dus wel restwaarde. BCC vermeldt in een 2e e-mail dat BCC niet kan uitsluiten dat de TV al eerder beschadigd was.

We zijn genoodzaakt een nieuwe TV te kopen aangezien de beschadigingen erg lelijk zijn. Wij willen daarom een redelijke c.q. acceptabele compensatie als tegemoetkoming in de aanschafkosten. Weliswaar is de levensduur van de TV verlopen, maar gezien de staat waarin de TV zich bevond en de manier waarop wij met ons huisraad omgaan, hadden we zonder tussenkomst van BCC nog lang van onze TV kunnen genieten.

BCC
    U heeft aangegeven dat uw tv na reparatie met schade is terug gekomen.
    Het betreft een tv uit 2002, voor BCC is het niet uit te sluiten dat de beschadigingen eerder zijn ontstaan.
    Omdat het aannemelijk is dat zoiets kan gebeuren tijdens reparatie, hebben wij u toch tegemoet willen komen met een giftcard van 35 euro
    Een tv uit 2002 is buiten de levensduur, en heeft helaas geen restwaarde meer.
    malou
    Dit is een exacte kopie van de laatste brief van BCC aan ons. Geen enkele toenadering. Dus BCC is niet bereid om tot een oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over BCC?