Klacht BCC: Tv defect

Klachtnummer
# 370169
Gebruiker
Roy Kerpentier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb nu inmiddels 3,5 mijn philips tv 55pus8809/12. Nu blijkt dat mijn moederbord kapot is, wat absoluut niet kan bij zo'n tv.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn tv kosteloos hersteld wordt of eventueel vervangen. Het is namelijk niet de 1ste keer wat betreft de philips tv bij BCC. In 2013 een nieuwe philips tv gekocht, binnen 2 jaar ook het moederbord kapot. Viel nog binnen de fabrieksgarantie en werd na 3x de moederbord vervangen besloten dat ik een nieuwe mocht uitzoeken. Dus gedaan op 25 aug.2015 en prompt 3jaar later wederom hetzelfde probleem met de philips.

0 reacties

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen