Klacht BCC: Vaatwasser gekocht, maar nooit gekomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 89720
Gebruiker
Maarten
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 13 december hebben wij een vaatwasser online besteld. Die zou 17 december worden geleverd. Echter, op 16 december ontvingen wij geen levertijd. Bij navraag bleek er niet te kunnen worden geleverd vanwege een "logistiek" probleem. De vaatwasser zou vandaag (23-12) worden geleverd. Ook gisteren geen SMS-je gekregen en ook via de site kon ik mijn gegevens niet ophalen. Vandaag maar weer gebeld. Allereerst voerde de Call-center medewerker mijn gegevens online in. Dat had ik de hele ochtend al gedaan en ik wist dus wat het antwoord was. Nadat deze medewerker in het systeem van BCC had gekeken kregen we schokkend nieuws. De bestelling was zonder ons medeweten geannuleerd en de vaatwasser kan niet geleverd worden! En nu??? Wat was het alternatief van BCC??? Ik kon een nieuwe online uitzoeken..... Nu zit ik dus 1,5 week zonder vaatwasser en gaan we ook de kerstdagen zonder vaatwasser in en is er vanuit BCC geen enkele actie om ons te helpen. Erg vreemd.

De oplossing

Ik wil een ander interessant aanbod van BCC. Oftewel een vaatwasser van Bosch, Siemens of Miele, bij mij thuis geinstalleerd voor maximaal 450 euro. Ruim 60 euro meer dan ik eigenlijk kwijt zou zijn.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Helaas is het type niet meer te leveren. Een passend alternatief kunnen wij op dit moment niet aanbieden, vandaar dat de bon is geannuleerd. Uw aankoopbedrag wordt geretourneerd.
    Wij willen u graag onze welgemeende excuses aanbieden voor alle ongemak die u hieraan heeft gehad.
  2. Auteur
    Maarten
    Datum
    Een ander alternatief kunnen jullie wel bieden. Voorbeeld:
    Siemens of Bosch of Miele vaatwasser (mag uit de outlet komen) volledig geintegreerd 60 cm breed) voor een schappelijke prijs (450,- inclusief installatie)
    Wat is er zo lastig?
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit hebben wij op dit moment niet. Rond die prijsklasse hebben wij wel vaatwassers van deze merken in het assortiment, maar deze zijn niet volledig geïntegreerd.
  4. Auteur
    Maarten
    Datum
    Hier kom ik dus niet verder mee....
    BCC..... What Quality? NO service!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maarten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen