Klacht BCC: Vaatwasser stuk na 3,5 jaar

Inge

Na 3,5 jaar is onze vaatwasser stuk( gekocht bij Bcc hurksestraat Eindhoven ) , alle reparaties zelf betaald ( 300 euro). AEG geeft aan dat verder onderzoek geen zin meer heeft en we ons af moeten vragen of we niet beter een nieuwe aan moeten schaffen.
Bcc is aangesloten bij uneto VNI en bij bezoek aan de winkel geven ze aan dat het klopt dat de levensverwachting eigenlijk 8 jaar is voor een vaatwasser van 800 euro.
Ik geef aan de reparatie kosten zelf al betaald te hebben en bereid te zijn een nieuwe te kopen bij BCC en stel de vraag of zij mij dan bij de aanschaf van een nieuwe tegemoet kunnen komen in de aanschafkosten gezien de vorige aanschaf en levensduur product.
Ik wil graag een vaatwasser kopen van 600 euro ( dan ben ik al 900 euro kwijt aan reparatie en nieuwe vaatwasser) en stel een vergoeding voor van 1/3 van het nieuwe product.
De coulance die Bcc biedt is dat ik 50 euro korting krijg maar dan ben ik wel verplicht een service plus polis af te nemen van ruim 150 euro.

Bovenstaand vind ik geen enkele vorm van service of tegemoetkoming bieden, ik zou graag een financiële tegemoetkoming zien vanuit BCC.

BCC
    Beste Inge,
    De vaatwasser is van februari 2013 en inderdaad dus nog niet zo oud. Mocht er een defect zijn aan de vaatwasser wil BCC graag verantwoording nemen in een deel van de herstelkosten. (Er van uitgaande dat er geen sprake is van gebruikersfouten of defecten door externe invloed is dat ook plicht van BCC.) Ook als herstel binnen de levensduur niet meer mogelijk is wil ik daar in meedenken. Ik zie daarom graag de reparatierapporten met de bevindingen van de monteur tegemoet. Dit kan je sturen naar customercare@bcc.nl

Groet,
    Sander / BCC Customer Care
    Inge
    Bedankt voor de reactie. Ik zal de werkbonnen toesturen, meer aan gegevens heb ik niet. Wel wil ik toevoegen dat we inmiddels reeds een nieuwe vaatwasser hebben aangeschaft.

Ook een klacht indienen over BCC?