Klacht BCC: van een consumentenproduct kunt u ook niets verwachten.... ???

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 91937
Gebruiker
sh
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De camera heeft 5 keer gedaan. De klacht is dat de Camera na het aanzetten een beeld met strepen geeft en nergens meer op reageert totdat de accu leeg is gelopen.
Verder is de accu na in gebruik name geen enkele keer langer meegegaan dan 10 minuten.
Reactie van de medewerker was dat ik niet moest zeuren over de kwaliteit van de accu omdat ik een camera heb gekocht die maar 49 euro kost. Ook toen ik hem liet zien dat op de verpakking in alle talen ( ook Nederlands ) staat dat de accu 90 minuten moet mee kunnen kreeg ik als reactie dat het een consumenten artikel betreft en ik daar niet veel kan verwachten.

De camera is ter reparatie aangeboden en volgens de medewerker is de termijn hiervoor 3 weken,er werd direct bij gezegd dat ik niet gek moest opkijken als dit zou uitlopen naar 6 weken.

Toen ik vroeg of hij beide klachten wilde vermelden werd dit met tegenstribbelen uiteindelijk gedaan.
Reden hiervoor was dat ik de klacht over de accu niet gelijk meldde.


De oplossing

Mijn verzoek om de camera in ieder geval eind van de maand terug te hebben in verband met een eventuele korte vakantie begin februari met mijn dochter werd afgedaan met wederom het argument dat ik als consument met een consumenten artikel van 49 euro geen rechten moest claimen en dat het anders zou zijn als ik een camera van 600 euro zou hebben gekocht.
Dus willen we graag een nieuwe, goed werkende camera en antwoord op mails die we sturen naar de klantenservice van BCC

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Als dit op deze manier naar u gebracht is dan betreuren wij dat. Ook een camera van 49 euro moet goed werken ( binnen zijn specificaties).
    Zodra het toestel terug is in het filiaal wordt er contact met u opgenomen.
  2. Auteur
    sh
    Datum
    We wachten nu al bijna 3 weken en hebben nog niets gehoord van de klantenservice, geen ontvangstbevestiging van de mail of bericht dat de camera opgehaald kan worden.
    Er wordt hier gezegd:Zodra het toestel terug is....? Is het niet netjes om gelijk goed te reageren of desbetreffend filiaal rechtstreeks te laten reageren? Als de camera terug is en we moeten dan pas reageren, wordt het misschien een vervelende confrontatie in de winkel. Dat lijkt me voor BCC ook niet prettig...
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    I.v.m. de looptijd van het reparatietraject is er een ruiling voor u aangemaakt. Op 31-1 is dit in het filiaal met u afgehandeld.
  4. Auteur
    sh
    Datum
    Het was wel na pas 4 weken ( ipv na 3 weken zoals beloofd) dat we na ons EIGEN VERZOEK een andere camera kregen, Hierover moest eerst gebeld worden met het hoofdkantoor, dus er lag niets voor ons klaar en jullie als BCC hadden uit jullie zelf niets geregeld voor ons. Als wij niet naar BCC gegaan waren, hadden we nog steeds gewacht op een oplossing. Dus wat ons betreft is deze klacht absoluut niet naar tevredenheid opgelost! En er zijn ook geen excuses gemaakt of een of andere compensatie gegeven

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?