Klacht BCC: verduisterd, reparatie.

Habafo

Tablet naar BCC Lelystad gebracht ter reparatie. Enkele weken later kon ik deze weer ophalen, maar wat schets mij verbazing, dat ze deze gewoon aan een ander hadden meegegeven, en of ik deze een week later op kon halen. Gevraagd voor compensatie van de kosten.(reiskosten, arbeidsloon, en parkeergeld) maar dat kon niet, omdat het overmacht zou zijn. Toch maar opgehaald. In de winkel konden ze het niet uitproberen, omdat er geen wifi was,(in een electonica zaak notebene). Thuis gekomen, blijkt er nu zoveel aan te mankeren, dat je hem gewoon niet kunt gebruiken. 1)beeld flikkert, 2) beeld roteren gaat met schokken 3)Gmail wil maar even openen, en stopt er dan mee. 4) Google programma's vragen naar google onderdelen, die je van de leverancier moet vragen. enzovoort. . Je begrijpt toch wel dat ik niet meer naar Lelystad wil, want mijn vertrouwen is weg bij die "baas". Gaarne een echte oplossing. PS. dit bericht typen op de tablet lukt dus niet, omdat alles wegvalt.

Gaarne mijn reiskosten terug,voor een fout die niet aan mij lag. (Tros programma radar zegt dat het moet.)
Tevens reparatie van mijn tablet, want nu kan je er niet mee werken.
Gaarne telefonisch contact van BCC zelf i.p.v. achter een beeldscherm verstoppen van een Callcenter girl.

BCC
    De vorige keer is het moederboard vervangen, helaas blijkt uit uw schrijven dat dit de problemen niet heeft opgelost. Wij raden u aan de tablet opnieuw in te leveren. Onze excuses voor alle ongemak die u hieraan heeft gehad.
    Habafo
    Moet nog twee keer rijden, en dan overtreffende de kosten die ik moet maken, de tabletprijs a €268., Ben nu al telkens voor niks die kant uit gereden. Kan volgens mij goedkoper na jullie reparateur brengen. Kan deze niet gewoon zoals jullie adverteren bij huis opgehaald worden.
    Habafo
    Mijn broer heeft inmiddels met Comserver Networdk Nederland gechat, en hierover een afspraak gemaakt dat deze via upc opgestuurd kan worden. Staan jullie garant voor evt reparatie kosten. Lijkt mij nu de kortste klap, om mijn tablet te gebruiken. Het is nu al meer dan een maand onbruikbaar. De chat tekst kan ik evt toe sturen (>500)
    reactie van BCC in mijn mailbox: Geachte mijnheer Bastiaan,
    Helaas kan het voorkomen dat een artikel niet goed werkt. Hiervoor heeft u een garantie periode op een product en zal deze bij technische problemen in deze periode kosteloos worden hersteld. Volgens uw informatie werkt het artikel niet goed na de reparatie, wij kunnen u alleen adviseren deze opnieuw ter onderzoek aan te bieden. Uw reiskosten vallen niet onder de garantie voorwaarden en deze zijn voor uw eigen rekening.
    Habafo
    lijkt gewoon een standaard brief te zijn. Volgens mij snappen ze het niet of willen het niet snappen. Door opeen stapeling van BCC fouten, moet ik telkens reiskosten en parkeer geld betalen.
    Dat ik moet reiskosten moet betalen kan ik voorstellen, maar niet meer na de fouten van BCC, of het moet normaal zijn van BCC om andermans eigendommen aan anderen mee te geven, en geen mailtje sturen om later terug te komen, omdat er iets is. Hoe lang moet dit doorgaan. Na 10x repareren, €€€€€
    Habafo
    jammer dat BCC niet wil reageren op deze site. Nog enkele mailtjes gehad. Summier samengevat zeggen ze gewoon. Indien wij fouten maken, is de klant daar aansprakelijk voor.
    Misschien wat voor de reclamecodecommissie,, om hun leuze : high service te verbieden.
    Jammer om zo "negatieve reclame te maken.
    tel nog contact opgenomen met service centrum, met de mededeling dat ik nu direct naar ASUS gebeld heb, en kreeg toen te horen, dat alle garantie nu vervalt. :-(
    Habafo
    Vandaag 26 juni pas reactie gehad dat ze mijn klacht zullen behandelen. Ze doen gewoon niet aan klachtenbehandeling. Dit was de eerste keer dat ik bij BCC wat kocht, en dus de laatste keer.. Zal iedereen waarschuwen, om hier geen zaken mee te doen.

Habafo

Ook een klacht indienen over BCC?