Klacht BCC: Verdwenen onderdelen en niemand die zich verantwoordelijk voelt en uit zichzelf een taak oppakt.

PaarseVis#256

Ik heb onderdelen van mijn stofzuiger aangeboden ter reparatie. De reparatie is niet goed gemonitord waardoor de onderdelen zijn kwijtgeraakt. BCC gaf aan de onderdelen opnieuw te hebben besteld en deze zouden vorige week bezorgd worden. Niets. Nu zegt BCC niets te weten over de eerdere toezeggingen (ik heb ze toch echt op de mail) en de onderdelen nu pas te hebben besteld, maar ik krijg geen leverdatum. Zij zegt alleen dat de onderdelen in 1 √° 2 weken op het HQ geleverd worden. Zucht...
De reparatietermijn was 21 dagen. De onderdelen bleken bij navraag bij de reparateur 2 dagen(!!!) na ontvangst alweer bij BCC terug te zijn. Ik wacht nu al 2,5 keer de afgesproken reparatietermijn.
Het ergste vind ik nog dat niemand zich verantwoordelijk lijkt te voelen om het op te lossen. In de winkel wijst men naar het HQ, de klantenservice houdt zich op de vlakte en wijst naar de leverancier voor de lange levertijd. Je moet er maar genoegen mee nemen. Is er dan niemand binnen dat hele BCC die snapt dat het KWIJTRAKEN van iemands spullen not done is en die de handelswijze hierna ook schandalig lang vindt duren? Zeker in een wereld waarin de onderdelen vandaag besteld en morgen in huis zijn?!

Ik wil mijn onderdelen, met spoed. Liever nog vandaag dan morgen. Van mijn part bestelt BCC het bij een webshop. BCC heeft een fout gemaakt, kan gebeuren, maar herstel dit dan behoorlijk. Maak een klant blij in plaats van de slechte situatie steeds verder uit te hollen.

PaarseVis#256
    Nog geen reactie hier.

Ook een klacht indienen over BCC?