Klacht BCC: verkeerd bezorgd, niet terugbetaald, apparaat kapot, belabberde service....

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107745
Gebruiker
LtK
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb met 1 order begin maart online twee dingen gekocht: een TV en een oven. De oven werd op juiste adres bezorgd, de TV ergens anders. Was eerst onduidelijk waar. Na veel gedoe (hun klantenservice is praktisch onbereikbaar, wachttijden van soms 25 minuten) zouden ze 'm terugnemen en ben ik zelf naar winkel gegaan voor TV en heb een andere gekocht.
Geld van eerste TV zou worden teruggestort, maar na vele toezeggingen per mail is dat nog steeds niet gebeurd.
Oven, item 2, is kapot. Bracht ik terug naar hun winkel in Delft, na telefonisch overleg. Na lang wachten ('Mehmet is op rookpauze'), nam een medewerker met een vervelende grote mond het apparaat in. Over een week of 5 zou die klaar zijn en kon ik 'm weer halen. Weer halen? Ja, want wij bezorgen helemaal niks, zei de medewerker. Terwijl die TV wel bezorgd was...
Algemene teneur: gros van de medewerkers (ik heb er inmiddels veel gesproken) heeft grote mond, houdt zich niet aan afspraken en de service is bepaald niet high.

De oplossing

1) excuses voor gang van zaken
2) terstond terugbetalen van geld voor nooit geleverde TV
3) snelle reparatie van Samsung (max 2 weken) en terug brengen op een zaterdag of na 7 uur 's avonds

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Het bedrag van de tv wordt deze week terug gestort. De magnetron is op de terug weg, binnenkort ontvangt u bericht vanuit het filiaal.
    Onze welgemeende excuses voor alle ongemak die u hieraan heeft gehad.
  2. Auteur
    LtK
    Datum
    Het bedrag wordt deze week teruggestort, zegt u, maar dat is vorige week al gebeurd (nadat al 4 keer was beloofd, gedurende twee maanden dat het 'deze week wordt teruggestort').
    Ik ontvang bericht over de magnetron, prima, maar wordt die dan ook bij mij teruggebracht, zoals ik vraag?
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Het is een Carry-in item, deze wordt opgehaald in het filiaal. Dit kan helaas niet worden opgestuurd.
  4. Auteur
    LtK
    Datum
    Wat heb ik er mee te maken dat u het een 'carry-in-itemn' noemt?Waarom kunt u die oven niet bij mij terugbezorgen? U heeft het ding in eerste instantie toch ook bezorgt? U heeft toch busjes? Waarom valt u mij lastig met onzin als 'het is een carry-in-item'??? High Bloody Service!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LtK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen