Opgelost door BCC: Verkeerde combimagnetron meegekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 74245
Gebruiker
Hester
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Afgelopen zondag heb ik bij de BCC een combimagnetron gekocht. Ik had de jt378 gevraagd en de verkoper kwam hiermee uit het magazijn. Maar eenmaal thuis bleek dat deze combimagnetron de jt 368 was, die 20 euro goedkoper is. Ik belde naar de klantenservice van de BCC en die vertelde mij dat ik de combimagnetron in de originele verpakking naar een BCC moest brengen, zodat ik de goede versie kon krijgen. Dit is echt geen goede oplossing, omdat het flink wat moeite en tijd had gekost om de magnetron bij mij thuis te krijgen, omdat ik geen auto heb.

Gewenste oplossing

Wat ik dus graag zou willen is de 20 euro verschil terugkrijgen en de bon van de magnetron die nu bij mij in huis staat ontvangen, aangezien ik anders geen garantie heb als er iets mis mee blijkt te zijn.
Ik ben bereid hiervoor langs de winkel te komen, maar ben helaas niet in de gelegenheid de magnetron mee te nemen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Uw klacht is doorgestuurd naar het filiaal, zij gaan contact met u opnemen voor een oplossing.
  2. Auteur
    Hester
    Datum
    BCC heeft me het 20 euro prijsverschil teruggegeven en me de goede bon toegestuurd, mijn klacht is heel goed behandeld en ben tevreden met de afhandeling.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen