Klacht BCC: Verwachte levertijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120581
Gebruiker
P.smit
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Geachte dame heer,
Graag zou ik van u willen weten wanneer mijn dochter haar Gopro kan verwachten. Bij Track en Trace wordt de order niet erkend. Telefonische is BCC niet bereikbaar.

De oplossing

Snelle levering, vandaag of morgen.

11 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer Smit,

    Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek kunnen wij u het volgende mededelen:

    Wij hebben de order reeds ingepland voor dinsdag 28 juli. U kunt vandaag een mail verwachten met het track & trace nummer.

    Om een goed overzicht te creëren vragen wij u vriendelijk om de bestaande klacht te sluiten. Dit kan immers alleen door de consument worden gedaan en niet door BCC.

    Met vriendelijke groet,

    N. Timar
  2. Auteur
    P.smit
    Datum
    BCC reageerde heel snel op mijn klacht. Morgen wordt de Gopro alsnog nageleverd. Prima reactie. Ik ga er vanuit dat het dan opgelost is.
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mijnheer Smit,

    Ik heb de order nog even nagekeken en zag dat de order opnieuw niet verstuurd is. Navraag gedaan de Gopro is wel opgepakt uit het magazijn maar niet verstuurd. Er wordt nu navraag gedaan in het magazijn of deze dan vandaag verstuurd wordt.

    Excuses voor het ongemak

    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken



  4. Auteur
    P.smit
    Datum
    Laat SVP weten of de Gopro nu verstuurd is? Mijn dochter heeft nu weer heel de dag voor niets zitten wachten.
  5. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mijnheer Smit,

    Allereerst nog mijn excuses namens BCC dat uw levering opnieuw niet goed door BCC verwerkt is. Ik heb de bon opnieuw op datum gezet zodat deze nu 30 juli bezorgd word.
    Zal de bon morgen nog eens openen om te controleren of deze nu echt de deur uit is of niet. Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken
  6. Auteur
    P.smit
    Datum
    Beste,
    Morgen is de laatst kans.
  7. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mijnheer Smit,

    Navraag gedaan of de Gopro nu mee gegaan is. Theoretisch had het helemaal goed moeten gaan. Maar opnieuw gaat de camera niet mee. Het spijt mij verschrikkelijk. Heb ook nu geen idee hoe dit nu opgelost kan worden.
    Als ik klant zou zijn zou ik de bon nu annuleren en mij aankoop bedrag terug vragen. Maar u mag het natuurlijk zeggen. Nogmaals mijn oprechte excuses hiervoor.

    vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken


  8. Auteur
    P.smit
    Datum
    Bedankt, dat ga ik dan maar doen.
  9. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mijnheer Smit,

    De order is 31 juli vervallen , begin volgende week zou dan het aankoop bedrag weer op uw rekening moetem staan.
    Mijn excuses voor al het ongemak van deze levering.


    vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken
  10. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mijnheer Smit,

    Indien uw klacht is opgelost Wilt u dan zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.
    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken
  11. Auteur
    P.smit
    Datum
    De personen die de klachten afhandeling uitvoeren hebben het goed gedaan maar BCC als bedrijf krijgt een dikke onvoldoende voor het verwerken van de order en het afhandelen van de klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.smit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen