Klacht BCC: Via FB wil het niet dan maar zo: goedkope wasmachine en droger blijken niet zo goedkoop

Klachtnummer
# 46705
Gebruiker
IW68
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik wou dit bericht via Facebook verzenden maar dat wou niet: "Goedemiddag,

Ik was vandaag op zoek naar een wasmachine en een droger op jullie website. De prijzen die ik bij de artikelen zag staan kwamen niet voor in het besteloverzicht? Wat is er aan de hand?

Zou graag de producten kopen voor de bedragen die op jullie website vermeld stonden.

Heb 4 printscreens aan deze mail toegevoegd (gemaakt in volledig scherm (F11)), deze zijn op 12-1-2014 gemaakt.

Ik zie graag een oplossing. In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,"

Dit lukte uiteindelijk niet. Het probleem is dat ik een wasmachine en een droger vandaag op uw site vond voor een goedkope prijs, terwijl in het besteloverzicht iets anders zichtbaar was.

Hiervan heb ik printscreens, doordat ik deze niet aan dit bericht kan toevoegen staan deze op Facebook. De link/website naar de printscreens staat in de privéopmerking.

In afwachting van uw reactie.

De oplossing

Dat ik de wasmachine en droger voor de prijs kan afnemen, die op uw website vermeld staat.

6 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Helaas is dit een fout geweest op onze website, waarvoor onze welgemeende excuses. Dit is de reden eaarom in het besteloverzicht een andere prijs zichtbaar was.
  2. Auteur
    IW68
    Datum
    In de printscreens was een andere prijs zichtbaar. Ik neem deze graag over voor die prijs dus,ik wil niet een andere prijs ervoor betalen dan mij beloofd is.Hoor graag van u.Graag geen status veranderen naar "voorstel tot afhandeling".
  3. Auteur
    IW68
    Datum
    Helaas, in nog geen twee weken meer iets gehoord van BCC.In afwachting van uw reactie.
  4. Auteur
    BCC
    Datum
    Het was een fout op de website, waarvoor excuus.
  5. Auteur
    IW68
    Datum
    Ik heb contact gehad met iemand die precies dezelfde prijzen zag als mij, het lijkt mij dan geen fout? Ik kom graag samen met u tot een oplossing. Ik ben namelijk niet van plan om het volledige bedrag voor beide apparaten nu meer te gaan betalen.
  6. Auteur
    BCC
    Datum
    Het was een fout op de website, waarvoor excuus.