Klacht BCC: Vieze geur waskleren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 272013
Gebruiker
Firdaws
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanaf dat ik de wasmachine had gekocht, rookt het niet vries, mijn kleren stonken steeds na dat ik ze gewassen had, de monteur is paar keer langs geweest en heeft oplossing geprobeerd maar helaas mijn was stinkt nog, nu krijg ik te horen dat ze geen oplossing meer hebben, en dat vind ik eerljik

De oplossing

Of een andere wasmachine of mijn geld terugkrijgen

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw, mijnheer Cherouate,
    In reactie op uw melding op klachtenkompas over uw wasmachine en het probleem wat u ervaart wil ik u graag informeren.
    Mocht de klacht die u in 2016 heeft gemeld opnieuw optreden adviseer ik u dit aan te melden zodat een monteur hier actie op kan ondernemen. Dat kan via 020 334 8888
    Volgens de aankoop gegevens is het artikel januari 2016 aangeschaft. Bezoek en herstel valt dus nog binnen de garantie periode.
    Ik ga er vanuit u hiermee naar volledigheid te informeren.
    Met vriendelijke groet,
    Sander
    Team Customer care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Firdaws
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik heb Een mail gekregen waarin stond dat het misschien ligt het aan het riool, dus nog steeds geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry