Opgelost door BCC: vind het jammer bcc hanteerd prijs garantie maar bij omruiling vervalt je exra garantie!!! je

anil bektas

mijn tv die ik 01-04-2016 heb gekocht was defect dus 14 april krijg ik te horen u mag een nieuwe tv uit zoeken ik heb besloten om sony kd55xd8599 te nemen voor 1299 euro mijn oude tv was 1189 euro dus heb ik 110 euro bij betaald
in de winkel geef ik aan de tv is bij winkel die binnen 20 kilometer zit
( platetv in de centrum van nijmegen is die 1249 euro )

bol.com is die 1179 euro

maar de winkel geeft aan als je de tv goedkoper wilt mee nemen moet ik de bon annuleren en nieuwe bon maken dan ben je de verzekering kwijt
ik heb 16 april een mail gestuurt maar nog steeds geen reactie

dat ik de verschil terug krijg

ik heb natalie gesproken van de klanten service ik geef aan julie moeten de prijs aan passen is bij concrent goedkoper natalie zecht dat maken wij wel uit !!!

Beste heer Bektas,

Wij gaan navraag voor u doen bij het filiaal en komen hier op terug.

Mieke
    Beste heer Bektas,
    Zoals afgesproken bent u inmiddels door het BCC filiaal voorzien van de Every Day Low Pricing Belofte. Het bedrag staat binnen enkele dagen op uw rekening.

Sander

anil bektas
Bedankt voor de goeie service

Ook een klacht indienen over BCC?