Klacht BCC: Waardeloze customer services welke niet haar afspraken nakomt.

Klachtnummer
# 522920
Gebruiker
tamara
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Amateuristische klachten afhandeling van de customer services, wachttijd/doorlooptijd van een reparatie is veel te lang. Klacht wordt niet serieus genomen (antwoord van BCC, moeten maar wachten) customer service zijn blijkbaar niet capabel om afspraken na te komen (BCC zou contact opnemen met de reparateur om de status na te vragen, tot heden niets meer vernomen).

De oplossing

Maak mij niets uit, als ik maar antwoord krijg op mijn simpele vragen

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Mijn oprecht excuses over de communicatie m.b.t. de reparatie.

    Er is net een e-mail met een update over de status van de reparatie naar u verstuurd.



    Met vriendelijke groet,



    Marlies

    Team Customer Care




Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen