Klacht BCC: Wacht nu 2 maanden op bestelling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 160668
Gebruiker
Jeroen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een bestelling gedaan van een onkyo ht-s5805 waar bij staat 5 tot 10 werkdagen levertijd. Besteld op 27 januari 2016. Na het termijn contact opgenomen (wat erg moeilijk was om contact te krijgen) eind volgende week op voorraad ook via mail gekregen datum. Rond 20 maart u raad het al niks ook geen reactie. Weer op moeilijke wijze contact gehad . Ik citeer ja uhm hij is niet leverbaar uhm of wilt u wachten of annuleren(wat er gehoopt wordt) . Nee hebben wij gezegt wij willen het apparaat wat wij besteld hebben gewoon binnen 2 weken zoals nu op moment van schrijven zelfs op de site staat ontvangen. Tegen ons is gezegt dat het product week 11 /12 vooradig te hebben. Eerlijk gezegd heb ik daar geen vertrouwen in dat het product deze of begin volgende week bij ons in huis staat.

De oplossing

Wij willen dus nu na 2 maanden binnen uiterlijk 2 weken ons bestelde product. En dat u eens eerlijke levertijden vermeld op u site en contact met klanten onderhoud. En na 2 maanden lijkt mij een beetje tegemoet koming op zijn plaats. Ps wij willen nu na 2 maanden ons apparaat en snel.

5 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Cosijnse,

    Zoals aangegeven in onderstaande reactie wachten wij momenteel nog op aanlevering vanuit leverancier/Onkyo.
    De opgegeven tijdsindicatie zoals wij deze van leverancier hebben ontvangen en aan u vermeld in de e-mail van 3 maart is onveranderd.

    Met vriendelijke groet,
    Sander / BCC Customer Care

    ------------------------

    Beste meneer/mevrouw Cosijnse,

    Bedankt voor uw reactie.

    Onze welgemeende excuses voor de eerder verzonden e-mail. Wij krijgen uw artikel namelijk wel weer op voorraad. Uit navraag blijkt dat wij uw bestelling in week 11/week 12 voorradig te hebben. Zodra wij uw bestelling op voorraad hebben zullen wij direct tot leveren over gaan. Wanneer uw bestelling de deur uit gaat ontvangt u van ons een e-mail. In deze e-mail kunt u de track&trace-code vinden waarmee u uw bestelling kunt volgen.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet, / Best regards,

    Ráchel
    Adviseur BCC Customer Service

    T 0900 0555
  2. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Zoals wij al zeiden wij verwachten dus nu eindelijk ons producten maar vinden het erg kwalijk dat wij nu al 2 maanden wachten. En eigenlijk zelf steeds contact moeten leggen met jullie. Wel vreemd dat wij nu binnen een dag een reactie krijgen sta er van te kijken. Dit is trouwens al 2 keer gezegd en wij hebben er eigenlijk geen vertrouwen in dat deze nu wel komt . Hoop dat u kan begrijpen dat 2 maanden wel erg lang is en dat er die 2 maanden lang 5 tot 10 werkdagen levertijd staat. Beetje vree
  3. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Wij hebben nu nog weer geen reactie en product terwijl het product uiterlijk deze week bij jullie binnen zo zijn week 11 12.
    Na 2 maanden raakt ons geduld nu echt op. Wij willen nu een snelle levering en geen smoesjes meer.
    Wij horen het graag snel van u.
  4. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Cosijnse,

    De meest recente informatie die wij hier vandaag van onze inkoopafdeling hebben ontvangen is helaas niet positief. Wegens aanhoudende leveringsproblemen bij Onkyo is het apparaat nog altijd niet binnengekomen bij BCC. Dit wordt pas in Nederland verwacht in week 16. Mijn excuses dat door het probleem bij Onkyo, BCC haar belofte niet kan waarmaken en u hier de overlast van ondervindt. Zoals u vandaag met BCC collega heeft besproken wordt de order geannuleerd en ontvangt u voor de overlast de afgesproken compensatie. Nogmaals excuses voor de overlast en met de gebrekkige informatievoorziening de afgelopen periode. Ik kan mij goed voorstellen dat u het nu even heeft gehad met BCC. Mocht u het in de nabije toekomst toch weer met BCC willen proberen dan ligt de beloofde giftcard voor u klaar. Geef het dan even door via customercare@bcc.nl onder vermelding van uw postcode / huisnummer.

    Met vriendelijke groet, / Best regards,

    Sander / BCC Customer Care

    BCC elektro-speciaalzaken B.V.
  5. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Het heeft lang geduurd en moest echt op mijn strepen staan. Anders was er niks gebeurd. Door jullie in te schakelen ging het beter en sneller maar klant vriendelijke is de bcc op zijn minst.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen