Opgelost door BCC: Wacht sinds 15 maart op mijn geld. Het is nu de 31e en nog niets.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 530902
Gebruiker
Robbert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geld wordt niet terugbetaald.

De oplossing

Gewoon zoals beloofd mijn aankoopbedrag retourneren

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Deze e-mail is naar u verstuurd:

    Beste Robbert,



    Wij hebben navraag gedaan bij de financiele afdeling over je terugbetaling.



    Zij geven aan de terugbetaling morgen in orde te zullen maken, het bedrag zal in de loop van komende week op je creditcard bijgeschreven zijn.



    Excuses voor dit ongemak.



    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,



    Team Klantenservice BCC




Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robbert
Datum
Uiteindelijke oplossing
UIteindelijk is het bedrag op 31 maart gerestitueerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen