Klacht BCC: Wasmachine wordt niet geleverd

G

Wasmachine bij de outlet besteld op moment van bestelling was deze er nog. aflevertijd dag erna. Via fb erachter gekomen adt zij een storing hebben. Tot 3 keer toe nieuwe afspraak gemaakt en vrij genomen van het werk. Gisteren word ik persoonlijk dor bcc gebeld met de bevestiging dat vandaag levering zou izjn tussen half 11 en half 1. om 12:20 word ik gebeld dat levering niet kan omdat product niet op voorraad is. Terwijl het een product betreft met een deuk erin dus enig in zijn soort. Dus bcc heeft haar koopovereenkomst geschonden met mij door de wasmachine aan een ader te verkopen

Binnen 3 dagen de BOSCH voor de afgesproken tijd leveren. Of een gelijkwaardig product voor dezelfde prijs. Zo niet dan ga ik per direct stappen ondernemen met mijn advocaat. Juridisch loket is al ingeschakeld.

En ik hoef geen standaard antwoord dat jullie een storing hebben want dat weten we ondertussen wel.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Ook een klacht indienen over BCC?