Opgelost door BCC: Wel betaald, niks geleverd

Phoffen

Meer dan twee weken geleden op vrijdag 26 juni bestelbevestiging ontvangen van Devolo dLAN 200 AVmini Starter Kit . Zou volgens hetzelfde overzicht van de bestelling nog diezelfde dag geleverd worden, maar tot op heden niks ontvangen. BCC telefonisch niet bereikbaar en geen reactie gehad op ingevuld en verzonden contactformulier.

Zou graag zo spoedig mogelijk alsnog de bestelling ontvangen. Indien niet langer voorradig, graag geld terug.

BCC

Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Geachte heer Hoffenaar,

Onze excuses voor het ongemak en voor de bereikbaarheid van onze Customer Service.

Wij hebben uw order inmiddels geannuleerd. Het bedrag zal binnen 10 werkdagen terug gestort worden.

A Sleman
    Geachte heer Hoffenaar,

A Sleman
    Phoffen
    Excuses geaccepteerd.

Ook een klacht indienen over BCC?