Klacht BCC: Wel betaald maar nog niks geleverd gekregen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 114039
Gebruiker
San.1978
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Woensdag 10 juni jl. een Senseo apparaat besteld via de site van BCC. Deze ook gelijk via Ideal betaald. Levering zou vrijdag 12 juni zijn. Dus niet. Tot op heden nog niks ontvangen.
Via de site is mijn ordernummer niet bekend.
Via het 0900 nummer krijg ik steeds "Er zijn nog meer dan 5 wachtende voor u" te horen. Later nog een keer gebeld en nu is het helemaal niet mogelijk om te wachten. Advies is om later terug te bellen.

De oplossing

Een zo snel mogelijke levering of het geld terugstorten.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan je van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Zodra het apparaat binnen is, wordt deze verstuurd.
  2. Auteur
    San.1978
    Datum
    Dit is een standaard reactie die BCC geeft op alle klachten. Waarom is het nog steeds mogelijk om via jullie site een bestelling te plaatsen terwijl jullie niet kunnen leveren? Los eerst dit op! Graag reactie wanneer de levering plaats gaat vinden en anders geld terug!
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    San.1978
    Datum
    Nog steeds geen Senseo! Ook nog steeds niks vernomen van BCC!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
San.1978
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?