Klacht BCC: Wel betaald niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119654
Gebruiker
cc
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Op internet 7 juli een mobieltje besteld bij BCC. Levering zou op 8 juli zijn. Tot op heden 20 juli niets gehoord en gezien van BCC. Via de mail klachten formulier gestuurd naar BCC. Geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar. Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven.

De oplossing

Ik wil graag zo spoedig mogelijk mijn bestelling ontvangen zoals afgesproken.

10 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum

    Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    cc
    Datum
    Dit is geen voorstel voor een oplossing maar een bevestiging dat ze het niet kunnen oplossen. Wat moet ik hier mee??
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer Staat,

    Allereerst nogmaals mijn oprechte excuses namens BCC voor de lange telefonische wachttijden.

    Zoals telefonisch besproken laten wij uw order in bestelling staan en bevestig ik graag dat wij de exacte levertijd van het artikel hebben opgevraagd bij onze inkoop afdeling.

    Voorts, wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten als u de bezorging binnenkort in goede orde heeft ontvangen. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

    Hiervoor dank.

    Met vriendelijke groet,

    K. Heessels
    BCC electro-speciaalzaken
  4. Auteur
    cc
    Datum
    Tot mijn verbazing werd ik terug gebeld Door BCC met excuses en de belofte dat het helemaal opgelost zou worden tussen de 5 en 10 werkdagen. Tot op heden niets gehoord of gezien. BCC een hoop bla bla maar niets doen en al die tijd niet telefonisch bereikbaar zijn. Geld hadden ze snel ontvangen maar leveren ho maar. Wat een vreselijk bedrijf.
  5. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer Staat,

    Uw bestelling is binnen, en zal zaterdag 15 augustus bezorgd worden.
    Hoop dat het nu gauw opgelost is

    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken

  6. Auteur
    cc
    Datum
    Ik werd vorige week door BCC gebeld met de mededeling dat de telefoon binnen zou zijn. Afspraak gemaakt dat die 15 augustus bij mij afgeleverd zou worden. Heel de zaterdag zitten wachten. Wat schetst mijn verbazing, of eigenlijk niet, er werd helemaal niets geleverd van BCC. Wat is dit voor een bedrijf. Ze beloven van alles maar doen uiteindelijk niets. 5 weken verder en er is nog steeds niets. Ik word er moedeloos van.
  7. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer Staat,

    Ik zie dat uw telefoon vandaag bezorgd wordt door DHL
    zal u in een apart mailtje de barcode toe sturen

    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken
  8. Auteur
    cc
    Datum
    Ongelooflijk maar de telefoon is na ongeveer vijf weken binnen. Ik hoop dat BBC in de toekomst zijn slogan high service weer serieus neemt.
  9. Auteur
    BCC
    Datum
    Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

    Hiervoor dank.
  10. Auteur
    cc
    Datum
    Uiteindelijk alles opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen