Klacht BCC: Wel betalen... zonder bevestiging van orderstatus en dus bezorging onbekend.

Henry

Heb afgelopen 2 weken geleden een printer besteld met een verkregen ordernummer waarmee ik de status van mijn order kan traceren (track & trace).. Helaas onbekend? Vervolgens mijn verhaal doen bij de BCC winkel waar ik hem zou ophalen bij ontvangst.. Helaas onbekend? Ik probeer telefonisch 09000555 te bereiken.. Helaas geen gehoor met als excuus de lijn is te druk bezet. Hierna geprobeerd per email verhaal te doen.. Helaas geen gehoor?

Bestelling annuleren... Geld terugstorten.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan je van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.
    Zodra het artikel in het filiaal is, ontvangt u bericht.
    Henry
    Geld terugstorten want ik ben nu mijn kortingsactie EUR 30,00 van HP misgelopen. BOL. com kan wel de volgende dag leveren en de HP store Nederland ook.
    BCC Tilburg had mij in de winkel al beloofd dat ik mijn printer de afgelopen weekend al zou kunnen afhalen... de volgende weekend is alweer op komst en ik ben niet van plan om mijn gehele vakantie toe te kennen aan wachttijd.
    BCC
    Wij geven uw verzoek door aan het filiaal. Nogmaals onze excuses.
    Henry
    Er werd niet gesproken over een klacht. Er werd niet gesproken over geld terugstorten. All enig de printer ophalen zoals dat vanaf het begin had moeten gebeuren. We hielden het samen wel vreedzaam en BCC wenste me verder nog een fijne dag. Afhaaldag was mogelijk na ontvangst email van BCC vanaf zaterdag 20-06-2015... De dag dat ik bij BCC weer eens gelijk een bezoek bracht. Conclusie wij zijn er samen wel uitgekomen.

Henry

Ook een klacht indienen over BCC?