Opgelost door BCC: Wel erg laat leveren.

Marcel te Delft

Op 28 maart 2016 een Miele wasmachine besteld,door mijn eigen fout had ik niet gezien dat deze tussen 5-10 werkdagen geleverd zou worden.Na 10 werkdagen heb ik contact met BCC gezocht via sociaal-media,daar kreeg te horen dat deze wasmachine pas over nog eens 14 werkdagen verwacht werd bij BCC.Dit kreeg ik te horen nadat ik ZELF contact met BCC zocht,uit hun zelf hoor je niets.Ik vind dit niet een normale gang van zaken van zo een groot bedrijf.Ik heb de order kunnen annuleren en geld wordt na 5-10 werkdagen terug gestort.De zelfde avond heb ik dezelfde wasmachine van Miele voor dezelfde prijs bij Coolblue besteld en werd de volgende dag netjes geleverd en geplaatst (goede service bestaat dus toch nog wel).Door het niet kunnen leveren van BCC heb ik uiteindelijk een gratis stofzuiger van Miele misgelopen.Nee mij zie je NOOIT meer bij BCC.

Graag had ik van BCC gezien dat ze de Miele stofzuiger aan me leveren.Ik snap wel dat ik de koop heb ontbonden maar als ze binnen 10 werkdagen (zoals beloofd)hadden geleverd had ik aan deze actie mee kunnen doen,want een wasmachine bestel je als deze stuk is en uiteindelijk na 10 werkdagen nog eens 14 werkdagen te moeten wachten is echt onacceptabel .

Beste heer Boks,

Allereerst onze excuses voor de vertraging in uw bestelling. De indicatie van de levertijd is informatie die wij u rechtstreeks doorgeven vanuit de leverancier. Het voorkomen dat deze bijgesteld wordt door de leverancier.
    Wij willen bestelde producten uiteraard graag snel uitleveren, maar soms is dat helaas niet altijd mogelijk.
    Namens BCC wil ik u graag excuses aanbieden als u hierover niet tijdig door ons op de hoogte gesteld bent.

Mieke
    Marcel te Delft
    Beste Mieke van BCC,zoals ik had geschreven ben ik deze lakse houding,waar ik zelf voor een antwoord achter aan moet gaan,een stofzuiger mis gelopen.Ander bedrijf waar ik dezelfde wasmachine besteld hebt kan wel leveren de volgende dag.Ik had bij een groot bedrijf als BCC toch wel meer professionaliteit verwacht.
    Beste heer Boks,

Nogmaals ons excuus voor hoe dit is gelopen. Ik bied u graag een giftcard aan voor het ongemak.
    Ik zal dit voorstel versturen naar uw email-adres.

Mieke
    Marcel te Delft
    Beste Mieke van BCC,Hierbij ga ik akkoord met de door voorgestelde afhandeling met een giftcard van €35,-.MVG Marcel Boks.

Marcel te Delft

Ook een klacht indienen over BCC?