Klacht BCC: whirlpool koelkast kapot.

Klachtnummer
# 344304
Gebruiker
A.L. Garber
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Koelkast merk Whirlpool werkt niet, vriesladen zijn bedekt met lagen ijs waardoor de deur niet meer sluit.Bovendien lekt het vrieswater in grote plassen op de grond. 4x Gebeld met BCC heb Service Plus Polis afgesloten, Monteur zou terugbellen gisteren 14-01-19 niet gebeurd. Vandaag 16-01-19 weer gebeld het antwoord was geen monteur beschikbaar pas 2 weken later. Wat een slechte communicatie en een zeer klantonvriendelijk bedrijf met slechte service,BCC.

De oplossing

Snelle reparatie van de kapotte koelkast.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen