Klacht BCC: Wie gaat betalen? BCC of ik

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361637
Gebruiker
Marjan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 2014 een wasmachine bij de Harense Smid gekocht met extra 8 jaar garantie . Harense Smid is failliet en BCC heeft alle service en garantie overgenomen. Nu is mijn wasmachine kapot en zegt BBC in januarie zijn we gestopt met de garantie van Harense Smid, we vragen een vergoding van 72 euro excl materialen. Ben ik nu serieus de dupe van een faillissement ?

De oplossing

Ik wil dat mijn extra gekochte garantie blijft bestaan tot einde looptijd. En dat alle reparaties 100% vergoed worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marjan
Datum
Uiteindelijke oplossing Ze willen niet tegemoetkomen, en blijven erbij dat alle garantie gewoon is vervallen. Ze hebben geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry