Klacht BCC: Wij bezorgen de volgende dag

Hebikniet

maar niet heus. Dinsdag besteld, op zijn vroegst maandag bezorgd. Als je geluk hebt.

Nieuwe tv voor moeder van 85. De oude is kapot. Ja, ze heeft nog tijd genoeg om een week zonder tv te zitten. Vreemd genoeg werd de betaling wél meteen geaccepteerd.

Levering vijf dagen geleden. En het internetadres van een klachtensite.
Excuses en goedmakertjes kunt u houden.

BCC
    De levering staat gepland op 11 juni.
    Hebikniet
    U heeft nooit meer contact opgenomen. Pas nadat ik zelf contact had opgenomen bleek het bestelnummer opeens wel bekend bij het call-center. Als u een bezorging afzegt is het aan u om voor zo snel mogelijke bezorging te zorgen en uw belofte om dat binnen twee dagen alsnog te doen, na te komen. Deze reactie lijkt nergens op.
    Misschien moet directeur Jacco Timmerman eens een krantenwijk nemen om de logistiek in de vingers te krijgen.
    BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan je van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Ook een klacht indienen over BCC?