Klacht BCC: Word voorgelogen over levering!

C.B.

Gisteren zou ik mijn laptops binnen krijgen, was op voorraad... dus zou eigenlijk al eerder geleverd kunnen worden, maar heb me berust in de iets langere levertijd.
Gisteren via facebook kreeg ik van een medewerker te horen dat het bij DHL aangemeld was, heb meteen DHL gebeld en daar wisten ze van niets. Vanmorgen wéér naar DHL gebeld en daar stond nog steeds niets in het systeem. Dus BCC heeft helemaal geen pakketjes aangeboden voor ons, anders had het in hun systeem gestaan. Waarom wordt daar over gelogen????????????

Of morgen leveren (is nog steeds op voorraad) of de bestelling annuleren en z.s.m. mijn geld terug zodat ik ergens anders nieuwe laptops kan bestellen.

Geachte heer/mevrouw Biemans,

Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek kunnen wij u het volgende mededelen:

Wij zullen de twee geplaatste orders annuleren. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen gerestitueerd.

Vriendelijk verzoeken wij u de bestaande klacht te sluiten. Dit kan immers alleen door de consument worden gedaan en niet door BCC.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

N. Timar
    C.B.
    Dank je wel, hoop dat het geld snel terug gestort wordt zodat ik andere laptops voor mijn kinderen kan bestellen voor hun studie en zo gauw mijn € 1250,- terug gestort is, zal ik dit bericht natuurlijk verwijderen.

Gr. C. B.
    Geachte heer/mevrouw Biemans,

Wij gaan ervan uit dat de klacht bij deze is afgehandeld.

Wij wachten het afsluiten van deze klacht af.

N. Timar
    C.B.
    De klacht is pas afgehandeld als ik mijn geld terug heb, want ik zag dat de reservering voor BCC op mijn VISA ondertussen geclaimd is i.p.v. geannuleerd!
    Geachte mevrouw Biemans,

Wij constateren dat uw beide terugbetalingen op 4-8-2015 aan u gecrediteerd zijn.

Ervan uitgaande dat wij hiermee een passende oplossing hebben geboden verzoeken wij u vriendelijk om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

Hiervoor dank.

K. Heessels
    BCC electro-speciaalzaken

Ook een klacht indienen over BCC?