Klacht BCC: Wordt door DHL en BCC in vaag gebied gehouden

bakker1966

Duur pakket van BCC niet door DHL afgeleverd. Smiddag mailtje gekregen op afleverdatum dat we niet open deden, terwijl er hele dag iemand thuis was, en dat het pakket afgeleverd was op nr 46. Wij wonen op nr 46. Dus pakket zoek. Nu wordt er een onderzoek in gestel door DHL en BCC. Maar we wachten nu al 2 weken en er gebeurd niets. Ik heb verzocht om een creditnota omdat wij nu niet langer willen wachten. BCC zegt niets te kunnen en moeten wachten op DHL voor een oplossing , maar wij, de klant kan daar toch niet de dupe van zijn. Dit is een geschil tussen DHL en BCC.

BCC het bedrag van het dure pakket crediteren. Na 2 weken wachten zijn wij het wel zat!!!

bakker1966
Uiteindelijke oplossing Ze gaan het voor de zoveelste keer aan de verantwoordelijke afdeling doorgegeven en ons na zoveel belletjes en mailtjes weer aan t lijntje houden. Wachten al 3 weken op onze Macbook. Heb ook al voorgesteld het bedrag te crediteren en dat we hem ergens anders gaan kopen omdat het gewoon te lang gaat duren nu!! Deze service naar de klant valt me erg tegen van BCC. Ze laten ons zo lang wachten terwijl zij een geschil hebben met DHL en wij dus de klant er de dupe van zijn.