Opgelost door BCC: wordt niet op de hoogte gehouden en wachten op leverancier 4 weken

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 479215
Gebruiker
diesel1308
Datum
1 reactie

Details

De klacht

koelvriescombinatie besteld bij bcc o 17 augustus nog niets binnen

De oplossing

er alles aan doen om optijd te leveren wat later kan maar bij andere bedrijven voor 12 uur besteld volgende dag in huis

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Deze e-mail is naar u verstuurd:



    Geachte mevrouw Metske,



    Op Klachtenkompas.nl las ik uw klacht over de vertraagde levering van de koelkast.



    Allereerst vind ik de gang van zaken oprecht vervelend voor u en bied hiervoor mijn excuses aan.



    Ik heb navraag gedaan over uw order.

    Het type komt helaas niet meer binnen.



    Er zijn 2 mogelijkheden: ik kan de order laten annuleren of staat u wellicht open voor een voorradig alternatief?

    Dat is de Samsung RB33J3205SA/EF. Dit apparaat kost €549,00.

    Ik ben bereid om het verschil met u te delen als compensatie voor de gang van zaken.



    Ik hoor graag van u zodat ik u verder kan helpen.



    Met vriendelijke groet,



    Marlies

    Team Customer Care








Uiteindelijke oplossing

Auteur
diesel1308
Datum
Uiteindelijke oplossing
het koste mij wel 75 euro meer maar opgelost en koop nooit meer iets bij bcc
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen