Opgelost door BCC: Zit al 2 maanden op een printer te wachten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119734
Gebruiker
Els
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 22 mei 2015 heb ik een laptop en printer besteld. De laptop heb ik, na bellen met de klantenservice (wachttijd 45 minuten) eind juni ontvangen en de printer zou z.s.m. worden geleverd. Inmiddels zijn we een maand verder en heb ik nog steeds niets gehoord. In een artikel op de site van Radar van 1 juli jl. las ik dat een medewerker van Bcc heeft gezegd dat de problemen nagenoeg waren opgelost, maar niets is minder waar. Als ik de printer zoek op de site van Bcc staat er OP VOORRAAD.
Ik heb deze printer nodig voor werk.
Onlangs heb ik nog 4x geprobeerd te bellen met de klantenservice, helaas niet bereikbaar. Ik heb 2x een contactformulier ingevuld, geen antwoord op ontvangen en ik heb 1x een mail gestuurd naar het mailadres dat vermeld stond in het artikel van Radar. Ook hier geen antwoord op gekregen.

De oplossing

Levering printer z.s.m. of restitutie € 79,00

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum

    Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    Els
    Datum
    Dit standaard verhaal staat bij 95% van de klachten en komt niet eens in de buurt van een oplossing. Bovendien kunnen wij, de klanten, deze onzin zeker al anderhalve maand op de site van Bcc lezen. Ik krijg niet echt de indruk dat er veel aan gedaan wordt op het probleem op te lossen. Misschien is het een idee om de webshop voor bepaalde tijd te sluiten zodat de medewerkers meer tijd hebben om de klachten op te lossen i.p.v. nieuwe bestellingen te verzenden.
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw Hersweier,

    Onze excuses voor het ongemak en voor de bereikbaarheid van onze Customer Service.

    Inmiddels hebben wij de printer op voorraad. Wij zullen de printer morgen, 24 juli, leveren.

    Met vriendelijke groet,
    A Sleman
  4. Auteur
    Els
    Datum
    Heb vandaag de printer ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Els
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen