Klacht BCC: Zowel bestelling als annulering loopt niet zoals beloofd

pbalen

Op 31 mei heb ik een product besteld op de webshop van BCC. Dit product was alleen online verkrijgbaar maar kon wel besteld worden om in een winkel naar keuze opgehaald te worden. Grote letters "Vandaag voor 22:00uur besteld morgen in huis"gaven een goede hoop. Op 3 juni nog niets vernomen van de bestelling dus gebeld om de bestelling te annuleren en elders (CoolBlue) naar tevredenheid opnieuw besteld.
Het betaalde bedrag zo binnen 10 werkdagen worden teruggestort op mijn rekening, heel vreemd want hun algemene voorwaarden spreken over 7 werkdagen maar men kwam al vrij snel met het excuus dat er werd overgeschakeld naar een nieuwe systeem wat drie dagen vertraging opleverde. Gek genoeg kreeg ik op 19 juni zelfs een e-mail dat mijn bestelling klaar stond om opgehaald te worden. Vandaag (19 werkdagen verder) heb ik mijn geld nog steeds niet retour en meerdere malen contact zoeken met BCC heeft ook niets geholpen. Dan kan ik nog maar een ding zeggen, en dat is aan de schandpaal met BCC.

Dat BCC niet op mijn geld blijft zitten en ook serieus doet wat ze beloven, als ze dat in eerste instantie hadden gedaan was de bestelling niet geannuleerd.
In het tweede geval maken ze weer hun belofte niet waar, en blijkbaar hopen ze nog enige rente te kunnen vangen want een andere reden waarom men geen haast maakt met terugbetalen kan ik mij niet voorstellen.
Een e-mail sturen dat een product alsnog klaar staat om opgehaald te worden is ook geen oplossing aangezien de bestelling toch echt 16 dagen daarvoor geannuleerd is.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

pbalen
    Op 1 juli is er naar aanleiding van bovenstaande reactie direct contact gezocht met BCC met verzoek het binnen 5 werkdagen (voor 8 juli) op te lossen. Ondergetekende wacht dan al 30 dagen op het te retourneren geld en voelt zich nu genoodzaakt de geschillencommissie en de directie in te lichten over deze slechte omgang van zaken.
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?