Klacht BCM media: Teruggave abonnementsgeld en creditnota’s Ten onrechte abonnement door laten lopen.

Klachtnummer
# 502038
Gebruiker
Berksas47
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2018 een abonnement cadeau gedaan voor 1 jr. op het blad “Hond”. Op factuur staat vermeld dat na 1 jr. een cadeau-abonnement automatisch stopt. Nu blijkt dat er in 2019 en 2020 automatisch het abonnementsgeld van mijn rekening is gehaald. 2020 heb ik gestorneerd. Maar 2019 krijg ik niet terug omdat het blad is geleverd. Het is een cadeau, dus ik heb geen zicht dat het na 1 jr. niet stopt. Nu krijgt de ontvanger v h blad een betalingsherinnering. Hoe genant is dat! Niet te geloven.

De oplossing

Bedrag terugstorten en creditnota’s.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BCM media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BCM media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen