Klacht Bcooz.com: Automatische afschrijving gelden prepaidcard nr.06-30971527

Klachtnummer
# 115855
Gebruiker
Truus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week donderdag 18 juni ben ik via het internet op mijn laptop ingegaan op een reclame van de Albert Heijn. Op een gegeven moment moest ik mijn mobiele nummer opgeven, waarna direct mijn mobiele telefoon rinkelde. Ik nam op. Ik hoorde geratel en kwam er vlak daarna achter dat er ongeveer €10,- van mijn prepaidcard was afgeschreven.
Dezelfde dag heb ik mijn kaart opgewaardeerd en gisteren, 25 juni, gebeurde hetzelfde weer. Wederom ging mijn telefoon. Ik hoorde geratel en er is er ongeveer €12,50 van mijn prepaidcard verdwenen. De KPN gaf
aan u te berichten te stoppen met deze afschrijvingen en mijn gelden te retourneren.

Groeten Mw. Tijben.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en ik wil van mijn contract af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bcooz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bcooz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen