Klacht Bcooz.com: Ongevraagd abbonement en onzichtbare kosten BCOOZ

Hanzemarc

Met een actie van Albert Hein, waarbij kans gemaakt wordt op een Waardecheque van 500,- wordt je ongemerkt geabonneerd op BCOOZ. Vanaf dat moment ontvang je wekelijks 4 sms-berichten, waarop je met OK moet antwoorden. Op het moment dat je dat doet, kost je dat 12,- via je telefoonrekning. Als je gaat zoeken op de site van BCOOZ, wordt je niets wijzer. Ik heb de kosten kunnen beperken tot 24,- en heb deze sms-dienst via mijn mobiele telefoonprovider (vodafone) en de site van de stichting gedragscodes mobiele diensten (www.payinfo,nl) geblokkeerd. Hopelijk helpt het?
Stuur in ieder geval geen OK als antwoord, maar STOP. In dat geval zegt BCOOZ dat ze stoppen met de dienst. Of dat zo is zal nog moeten blijken!
Slechte beurt van AH?

Deze meneer verbieden dit soort praktijken uit te voeren, dan wel DUIDELIJK bij iedere stap laten vermelden dat je met de actie die je uitvoert een abonnement a 12,- per week afsluit. Dit riekt naar flessentrekkerij!

Wij vinden dat Bcooz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bcooz.com?