Klacht BCS Healthcenter: ongevraagd een nieuw jaarbonnement

Klachtnummer
# 169820
Gebruiker
elmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bevriezen van het contract is niet mogelijk, maar desondanks wordt dit zogenaamd wel gedaan door een administratieve medewerkster. Wat zij feitelijk doet, is het huidige abonnement opzeggen en meteen een nieuwe afsluiten, terwijl de analfabete klant denkt dat het contract in bevroren.
De administratieve medewerkster geeft niet aan dat ij de klant een nieuw abonnement heeft aangesmeerd, maar heeft aan deze tijdelijk te hebben bevroren. De klant krijgt dus buiten zijn medeweten om en ongevraagd te maken met een nieuw jaarcontract en zit daarmee vast aan een opzegtermijn van 1 jaar.

De oplossing

Ik wil z.s.m. van het contract af. Ik sport er sinds 2013 en zit naar mijn weten niet vast aan een opzegtermijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BCS Healthcenter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties