Klacht BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer): Alweer niet gereinigd van bak

dedeetjes

Vandaag maar weer een klacht in gediend over het niet reinigen van de container is al weer de 5 de keer ben blij dat wij nu eindelijk het contract hebben kunnen beindigen nadat de eerste 3 brieven zogenaamd niet zijn aangekomen is de 4 wel aangekomen.
Maar ik hoop dat we nu gewoon een vergoeding van het weer niet uitvoeren van het reinigen want kregen bij de eerste keren te horen dat ze er niks aan doen.
Wel erg makkelijk verdienen zo geld innen voor schoonmaak maar niet schoonmaken en als het dan een keer word schoongemaakt ziet de container er vaak nog viezer uit dan eerst of hij word gewoon met een halve bak vol water terug gezet erg fijn.
De enigste wat ze kunnen zeggen is de container moet wel 19 uur aan de weg blijven staan, nou dit staat hij altijd en ja hij was ook leeg en stond net als altijd op de zelfde plek aan de weg

een vergoeding van het niet reinigen van onze container

Wij vinden dat BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Wij hebben uw opzegbrief van 3 januari 2014 ontvangen. Uw contract zal per 15 februari 2014 worden beëindigd. Klant ontvangt een schriftelijk bevestiging van de opzegging. De klant heef één keer melding gemaakt van niet reinigen van de container. De klant zal worden gecrediteerd voor één gemiste reiniging. Daarbij heeft de klant niet het volledige abonnementsgeld betaald € 91, 50 ipv. € 94,00.Mocht uw container zonder aanwijsbare reden niet zijn gereinigd, geef dit dan altijd direct aan ons door. Zonder uw hulp kunnen wij de oorzaak niet achterhalen en kunnen wij geen passende maatregelen nemen. Gedurende de jaarlijkse winterstop (week 52 / 2013 en week 1 / 2014) wordt er niet gereinigd. Met het vaststellen van het abonnementsgeld is hiermee rekening gehouden.Wij betreuren dat de klant niet tevreden is over de reiniging.
    Hierbij willen wij opmerken: het is niet geloofwaardig dat de chauffeur een bak halfvol met water heeft teruggezet. Een mini container kan 140 liter water bevatten en de grote containers 240 liter. Dit betekend dat ruim 70 liter water in de container is achtergebleven . Doordat de containers ondersteboven worden gereinigd, is het niet mogelijk dat een grote hoeveelheid water achterblijft in de container.
    op donderdag 28 februari 2013 18:25
    donderdag 23 mei 2013 19:47
    zondag 12 januari 2014 23:11
    hier heeft u een paar datums met tijdstip wanneer wij een klacht hebben ingediend via het contact formulier.
    Ook hebben wij al telefonische een paar keer gebeld aangezien er via het contact formulier alleen maar te horen kregen dat de klacht genoteerd is.
    En dat wij te weinig betaald hebben is onzin jullie hebben het automatische van onze rekening afgeschreven kijk de mails maar eens na
    dedeetjes
    werd telefonische gebeld en zou een vergoeding en alles krijgen. en meer als een uur lang probeerden ze het recht te zetten met dat hun klachten nog wel meevielen tegen over anderen bedrijfen.
    Maar ja daar had ik geen contract bij dus heb ik geen boodschap aan, heb nog steeds geen vergoeding ontvangen dus zo wel de zo veelste leugen geweest zijn ben er echt klaar mee.