Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: BDR containerreiniging komt afspraken niet na.

KeppelBoot

Vandaag (29 april 2013) heeft DBR Containerreiniging weer de GFT-container niet schoongemaakt. Dit keer was de smoes dat de apparatuur storingen vertoonde. Omdat we alle andere smoezen zoals "Inhoud is bevroren", "container is niet goed geleegd", "Chauffeur is ziek", "Uw container stond niet aan de weg" nu wel gehad hebben merkte ik op dat ik de dame aan de telefoon niet geloofde omdat all eeerder smoezen ook leugens bleken te zijn. Dat was voor haar reden om de verbinding te verbreken.
In het verleden al diverse malen met BDR Containerreiniging in discussie geweest. Toezeggingen als dat we gratis een extra reiniging van onze containers zouden krijgen worden niet nagekomen. Dit bedrijf is goed in beloftes en de schuld bij een ander leggen. Elke reden wordt aangegrepen om het werk waar voor we een contract met BDR Containerreiniging hebben afgesloten, niet uit te voeren.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Wij hebben recentelijk alle melding van Klachtenkompas ontvangen. Op dit moment onderzoeken wij alle klachten die zijn binnengekomen via Klachtenkompas.
    BDR Containerreiniging neemt binnen 2 weken contact op met melders van de klachten. Bedankt uw geduld en medewerking om de klachten op te lossen
    KeppelBoot
    Bekende liedje van dit bedrijf. Beloftes maken is 1 ding, beloftes nakomen is iets heel anders. We wachten af.
    BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Klant geeft aan dat er regelmatig niet is gereinigd.
    In de GFT zat een aangekoekte laag en daarom niet kunnen reinigen.Als container niet goed is leeggemaakt kunnen wij de container niet reinigen. De chauffeur maakt hier melding van. Mevrouw heeft begrip dat er niet wordt gereinigd met vorst.Klant heeft vaker gebeld dat er niet gereinigd is en hier heeft BDR Containerreinigng ook melding van gemaakt. Deze niet uitgevoerde schoonmaakbeurten zijn gecrediteerdControleer uw weekschema of uw container aan de beurt was. Kijk of de gemeentereiniging uw container helemaal heeft geleegd en of er ook geen aangekoekte bijzondere stoffen in zitten. Als er te veel afval is achtergebleven, of de container is vervuild met kattenkorrels of (frituur)vet, kunnen wij hem niet schoonmaken..
    KeppelBoot
    Wederom moeten wij begrip hebben voor wat het bedrijf niet kan van wege vorst of niet volledig geleegde containers. De smoezen over chauffeur ziek, materieel is kapot en uw container stond niet op de juiste plaats praat men niet over. Crediteren van niet uitgevoerde schoonmaakbeurten is nooit gedaan.