Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: 88 euro op intakenlijst ingevuld rekening van 94,50 gekregen

zwaan

nu in dit nieuwe jaar een opzeg termijn van drie maanden op een nieuwe rekening binnen die ruim 30 euro duurder is 124,50 i.p.v 94,50 zou mooi zijn voor het verstrijken van de drie maanden opzeg termijn dat ze vertellen dat de reiniging duurder is zodat ik kan opzeggen en niet als het opzegtermijn al verstreken is.we kregen de laatste dag van verstrijken het opzegtermijn de rekening binnen die we een dag later open gemaakt hebben i.v.m vakantie niet reeel dit is de boel belazeren .

de kans om op te zeggen of voor de oude prijs van 94,50 nog een jaar door i.p.v. 124,50

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Wij hebben recentelijk alle melding van Klachtenkompas ontvangen. Op dit moment onderzoeken wij alle klachten die zijn binnengekomen via Klachtenkompas.
    BDR containerreiniging neemt binnen 2 weken contact op met melders van de klachten. Bedankt uw geduld en medewerking
    BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Klant geïnformeerd nav de tariefverhoging, klant krijgt 1e jaar 1 kwartaal korting, de 25% introductie korting vervalt na het 1e jaar.
    Huidige abonnementsprijs exclusief korting is € 124.50 per jaar voor een combi abonnement, gft container en rest container.
    Klant heeft de uitleg begrepen.Na 1-10-2012 is de nieuwe abonnementsprijs incl.de BTW verhoging van 19% naar 21%.
    zwaan
    geen goede oplossing voor het verschil van 88,50 in contract getekend .en in 94.50 rekening gestuurd .
    de mvr van bdr vertelde het was een btw verhoging
    maar ik teken een contract voor 88,50 en niet voor 94,50
    mijn andwoord is zij moeten die btw betalen 6,00 euro die ik dan terug gestort zou willen hebben . wat betreft de verhoging van 94,50 naar 124,50 zou op de lijst vermeld zijn oud contract
    ok dat heb ik geacepteerd . en afgesloten maar die 6,00 euro
    niet tevreden opgelost

zwaan

Ook een klacht indienen over BDR Containerreiniging [opgeheven]?