Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: abonnement onder valse voorwendsels

R. Borghardt

Begin juli een medewerker van BDR aan de deur gehad met het voorstel om door hun bedrijf containers (afval en GFT) te laten reinigen. Beiden (zowel mijn vrouw als ik) hebben hierop nee gezegd aangezien ik dit zelf doe. Na onze vakantie een brief gevonden van BDR gedateerd op 16 juli waarin wij bedankt worden voor het abonnement op het schoonmaken van onze containers door BDR en daarbij een factuur. Vanmorgen gebeld met BDR en volgens de telefoniste hebben zij een getekende aanvraagbon van ons in de administratie. Ik heb hiervan onmiddellijk een kopie geeist en gezegd dat zij bezig waren met valsheid in geschrifte aangezien nimmer door ons iets is getekend of toegezegd; integendeel.
met vr. gr.

Ik wil alleen maar weten wie mijn handtekening op een aanvraagbon heeft gezet aangezien deze handeling strijdig is met de wetgevingen.

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Wij hebben recentelijk alle melding van Klachtenkompas ontvangen. Op dit moment onderzoeken wij alle klachten die zijn binnengekomen via Klachtenkompas.
    BDR Containerreiniging neemt binnen 2 weken contact op met melders van de klachten. Bedankt uw geduld en medewerking
    R. Borghardt
    Afhandeling op kortere termijn; klacht loopt al een tijd en heeft bovendien geld gekost.
    BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Wij zijn bezig om onze dienstverlening te verbeteren en het afhandelen van (oude) meldingen op Klachtenkompas.nl is één van de stappen.Na onderzoek (2012) van deze klacht hebben de klant ook per direct opgezegd. BDR Containerreining distantieert zich van de door de klant genoemde handelswijze.Wij hebben excuses aangeboden.
    R. Borghardt
    Een reactie met veel"we hebben een colportagebedrijf ingehuurd en we wisten het niet" Geen woord over vergoeding van de kosten zoals de tijd doorgebracht bij de politie om aangifte te doen of de kosten van het aangetekend opsturen.