Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: Abonnement

Kartijn

Ik zie dat er al vele mensen net zo als mij een abonnement hebben bij BDR en er niet van af komen en meerdere klachten hebben.
Graag zou ik iedereen willen verzoeken om jullie ervaring etcetera naar mij toe te sturen.
Ik ben namelijk benaderd door een en ander om te proberen om van deze malafide bende af te komen.
Dus daarom de oproep om alles door te sturen met klachten etcetera.
Kent u meerdere personen die hier last van hebben geef het door.
Of stuur je klacht naar omroep max

Dat mijn contract per directe ingang word stop gezet

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Wij hebben recentelijk alle melding van Klachtenkompas ontvangen. Op dit moment onderzoeken wij alle klachten die zijn binnengekomen via Klachtenkompas.
    BDR Containerreiniging neemt binnen 2 weken contact op met melders van de klachten. Bedankt uw geduld en medewerking
    Kartijn
    Het duurt nu allemaal te lang. Zijn al meer dan een jaar onderweg.
    Graag wil ik ook mn 15, 00 euro terug van mn aangetekende brieven waar ik ook nog antwoord op moet hebben.
    BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Klant gebeld, mevrouw is niet bevoegd om te tekenen. Hierdoor zijn er misverstanden ontstaan.
    Wij hebben excuses aangeboden en aangegeven dat wij het abonnement eenzijdig hebben opgezegd ivm uitblijven van de betaling. Mevrouw kan het waarderen dat wij eindelijk contact hebben opgenomen en zal reageren op klachtenkompas.nl.

Ook een klacht indienen over BDR Containerreiniging [opgeheven]?