Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: Bak weer niet gereinigt

Hijman

Reeds meerdere malen problemen met BDR. Sinds december klant hier, liep direct niet, na telefonisch overleg 2de kans geven, helaas had ik niet moeten doen maar terug betalen van het betaalde bedrag voor een jaar reinigen van niet mogelijk. Daarna is de bak in januari 1 maal gereinigd en in week 5 weer niet. 2 maal een klachten formulier aan BDR gezonden maar geen enkele reactie hierop. Telefonisch alleen een beantwoorden afgelopen vrijdag dat ivm een technische storing geen reiniging van de bakken kon geschieden. Wat een verhaal zeg, de dag daarna een brief we zijn overgenomen door Cleanprofs die in zijn brief direct stelt dat er nu maandelijks automatisch gaat worden afgeschreven en dat ik al een jaar betaald had doet volgens de brief niet ter zake. Overigens is het bedrag ook hoger per maand dan de bij BDR afgesproken overeenkomst voor het eerste jaar. Ik bij Cleanprofs direct afgelopen zaterdag een mail gestuurd en en maandag nogmaals maar ook van hun geen enkele reactie.

betaalde geld terug storten op mijn rekening zoals al vorige week maandag dus in januari aan BDR verzocht. Verder geen abonnement bij Cleanprofs

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Hijman
    BDR heeft ook toen ze nog niet failliet waren (dus in januari) nooit op mijn klachten gereageerd. Het bedrijf is overgenomen door cleanprof de overname zoals in hun brief stond neem je de lusten en lasten van een bedrijf over. Dit bleekt volgens hun echter niet zo te zijn. De klanten en reinigingsplicht is overgenomen, ook containers waarvoor aan BDR was betaald Dit stond echter niet in hun brief, ook zou er maandelijks 9.95 afgeschreven, zonder accoord. van mij. Deel oplossing,ontevreden