Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: BDR containerreiniging houdt zich niet aan de afspraken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 21437
Gebruiker
Gamer
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 10 oktober 2012 een contract met BDR containerreinniging afgesloten en heb getekend voor E88,50 per jaar. Dit zou in delen per maand worden afgeschreven. In plaats daarvan werd in 1 keer het bedrag van E91,50 afgeschreven.
Contact opgenomen met BDR containerreinuging: het zou gaan om de BTW verhoging. Mijn contract is afgesloten NA 1 oktober en 2% belastingverhoging over E88,50 is geen E3,00 extra. Mag dit zomaar???
Tot nu toe is mijn zwarte bak 2x gereinigd, en mijn groene bak 1x. Met feestdagen, sneeuw en vorst wordt er niet gereinigd. Dit staat in de voorwaarden. Ook als het overdag gewoon boven nul is, wordt er niet gereinigd, vanwege vorst in de grond. Dan mag men niet met water werken en wordt de container NIET gereinigd. Vorige week waren de weersomstandigheden zo dat er wel kon worden gereinigd. Echter, mijn bak is NIET gereinigd. Ik heb tot nu toe dus E30,50 betaald voor 3x containerreinigen. Als ik dit van te voren had geweten...Contract dus per direct opgezegd. Wat een waardeloos bedrijf. Ik blijf erbij dat ze niet zomaar een ander bedrag dan waarvoor getekend af hadden mogen schrijven. Graag wil ik hier antwoord op.

De oplossing

Terugbetaling van onterecht afgeschreven geld.
Opzegging niet na 1 jaar, maar per direct. Terugbetaling van niet gebruikte maanden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Gamer
    Datum
    Het is nu 1 jaar verder. Mijn contract is afgelopen. Mijn zwarte bak is het afgelopen jaar hooguit 3x gereinigd, en mijn groene bak ook.
    E91,50 brtaald voor 6x reinigen. Bellen heeft geen zin. Zeggen dan dat er na afloop contract extra wordt gereinigd. Dit is NIET gebeurd. NOOIT met BDR reiniging in zee gaan!
  2. Auteur
    BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Datum
    Wij hebben recentelijk alle melding van Klachtenkompas ontvangen. Op dit moment onderzoeken wij alle klachten die zijn binnengekomen via Klachtenkompas.
    BDR Containerreiniging neemt binnen 2 weken contact op met melders van de klachten. Bedankt uw geduld en medewerking
  3. Auteur
    Gamer
    Datum
    Dank voor uw bericht. Ik wacht af.
  4. Auteur
    Gamer
    Datum
    Ik ben vandaag gebeld door DBR containerreiniging.
    Kreeg een, zo klonk het, onervaren, dame aan te telefoon. Was niet van de hele situatie op de hoogte en kwam eigenlijk niet met een oplossing.
    Ze bood haar excuses aan, en volgens haar was er van mijn kant niet veel reactie geweest, nadat er niet was gereinigd.
    Ik heb meerdere keren gemaild, gebeld, maar als er telkens iets op je mouw wordt gespeld en er vervolgens toch niet wordt schoongemaakt, leg je erbij neer dat je belazerd bent.
  5. Auteur
    Gamer
    Datum
    Wat er mij aangeboden werd is 2x containerreiniging. Dat betekend 1x groene bak, 1x zwarte bak.
    Dat er 9 maanden niet was gereinigd vond mevrouw spijtig, maar omdat ik niet alle maanden had gebeld, kon zij mij niet meer aanbieden.
    Volgens mij is het andersom: ik betaal voor een dienst en dat moet gewoon simpelweg uitgevoerd worden!
    Een zeer teleurstellende reactie van BDR containerreining, waar ik niets mee opgeschoten ben.
  6. Auteur
    Gamer
    Datum
    https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=89&t=58275&start=200http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/klachten-over-bdr-container-reiniging-huisvuil-klikos/http://kassa.vara.nl/zoeken/?q=BDR+containerreiniging&x=0&y=0&search=vraagenbeantwoord&id=153http://www.klacht.nl/bdr/
  7. Auteur
    Gamer
    Datum
    Geen reactie meer vernomen; waardeloos bedrijf.
    NOOIT mee in zee gaan!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gamer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BDR Containerreiniging [opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen