Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: Het niet terug storten van overgemaakt geld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 21322
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Helaas al geschreven en gebeld, maar tot nu zonder resultaat. Ik heb ten onrechte een door BDR gestuurde factuur betaald. Dat is mijn fout, maar dat neemt niet weg dat het houden van dit bedrag niet rechtmatig is.

BDR heeft nergens een schrijven van me dat ik een contract met BDR heb afgesloten. Dat heb ik namelijk ook niet. BDR zegt dat ik begin 2012 een brief heb ontvangen met stickers etc van BDR, maar die heb ik niet ontvangen. Ik heb wel informatie van Frans Rusman containerreiniging ontvangen later in 2012 en met hem heb ik WEL een overeenkomst gesloten voor het reinigen van mijn groenbak.

De factuur die BDR 16 november 2012 stuurde, is niet gepast en lijkt op oneerlijke handelspraktijken.
Het is heel triest dat BDR weigert het bedrag terug te storten. Het is bovendien zo dat ze nog NOOIT in 2012 of in 2013 mijn container hebben gereinigd.

De oplossing

Ik wil graag dat BDR het door mij overgemaakte geld terugstort. Op 30 november heb ik 92 euro overgemaakt naar BDR.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Datum
    Wij hebben recentelijk alle melding van Klachtenkompas ontvangen. Op dit moment onderzoeken wij alle klachten die zijn binnengekomen via Klachtenkompas.
    BDR Containerreiniging neemt binnen 2 weken contact op met melders van de klachten. Bedankt uw geduld en medewerking om de klachten op te lossen
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik ben niet gebeld door BDR de afgelopen twee weken. Klachtenkompas en ik zijn dus met een kluitje in het riet gestuurd. Jammer. Terug bij af!
  3. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Bizar dat een klacht die NIET is opgelost wordt afgesloten. Klopt toch iets niet aan jullie systeem volgens mij. Jullie laten me weten dat BDR binnen 2 weken contact met me zoekt, dat doen ze niet en jullie sluiten de klacht als opgelost af. Apart!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BDR Containerreiniging [opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen