Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: Het niet terug storten van overgemaakt geld

Anoniem

Helaas al geschreven en gebeld, maar tot nu zonder resultaat. Ik heb ten onrechte een door BDR gestuurde factuur betaald. Dat is mijn fout, maar dat neemt niet weg dat het houden van dit bedrag niet rechtmatig is.

BDR heeft nergens een schrijven van me dat ik een contract met BDR heb afgesloten. Dat heb ik namelijk ook niet. BDR zegt dat ik begin 2012 een brief heb ontvangen met stickers etc van BDR, maar die heb ik niet ontvangen. Ik heb wel informatie van Frans Rusman containerreiniging ontvangen later in 2012 en met hem heb ik WEL een overeenkomst gesloten voor het reinigen van mijn groenbak.

De factuur die BDR 16 november 2012 stuurde, is niet gepast en lijkt op oneerlijke handelspraktijken.
Het is heel triest dat BDR weigert het bedrag terug te storten. Het is bovendien zo dat ze nog NOOIT in 2012 of in 2013 mijn container hebben gereinigd.

Ik wil graag dat BDR het door mij overgemaakte geld terugstort. Op 30 november heb ik 92 euro overgemaakt naar BDR.

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Wij hebben recentelijk alle melding van Klachtenkompas ontvangen. Op dit moment onderzoeken wij alle klachten die zijn binnengekomen via Klachtenkompas.
    BDR Containerreiniging neemt binnen 2 weken contact op met melders van de klachten. Bedankt uw geduld en medewerking om de klachten op te lossen
    Anoniem
    Ik ben niet gebeld door BDR de afgelopen twee weken. Klachtenkompas en ik zijn dus met een kluitje in het riet gestuurd. Jammer. Terug bij af!
    Anoniem
    Bizar dat een klacht die NIET is opgelost wordt afgesloten. Klopt toch iets niet aan jullie systeem volgens mij. Jullie laten me weten dat BDR binnen 2 weken contact met me zoekt, dat doen ze niet en jullie sluiten de klacht als opgelost af. Apart!

Anoniem

Ook een klacht indienen over BDR Containerreiniging [opgeheven]?