Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: Moeilijk bereikbaar en komt afspraken niet na.

Sander

Om de 4 weken zou men onze groene container reinigen. In het begin ging het gelijk al fout; men kwam niet om de container te reinigen. In een jaar tijd, heeft BDR hooguit 5 keer de container gereinigd! En daar betaal je bijna €95,- voor per jaar!

Ik heb hen een brief gestuurd met het verzoek om mijn abonnement op te zeggen; steeds weer nieuwe automatische afschrijvingen. Dus heb ik gebeld hoe dit kan. Zegt men, dat ze mijn brief nooit hebben ontvangen... Twijfelachtig. Daarnaast zijn ook nog eens slecht bereikbaar en biedt het veeeeeeel te weinig mogelijkheden om het abonnement eenvoudig op te zeggen; dit kan alleen per brief! Niet eens per mail of telefonisch of via hun website.

En nu krijg ik ineens een rekening per post voor een nieuw jaar; weer bijna €95,-. Voor een periode van 19-10-2013 t/m 18-10-2014. De brief waarin dit staat is pas op de 28e van oktober 2013 verstuurd!

Ik heb geen goed woord over voor dit bedrijf: oplichters!

Opzeggen van het abonnement zonder kosten en de nieuwe periode niet hoeven te betalen.

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Wij zijn bezig om onze dienstverlening te verbeteren en het afhandelen van (oude) meldingen op Klachtenkompas.nl is één van de stappenDe klant heeft niet eerder kenbaar gemaakt dat de containers niet zouden worden gereinigd. Als container niet goed is leeggemaakt kunnen wij de container niet reinigen. Wij verzoeken u uw container tot 19:00 uur buiten laten staan. Zo geeft u ons voldoende tijd om ons werk te doen.Opzeggen van het contract doet u per schriftelijke post. Na het eerste abonnementsjaar is het contract maandelijks opzegbaar met een inachtneming van een periode van 30 dagenHet contract van deze klant zal per 5 december 2013 worden beëindigd. Voor de resterende periode ontvangt de klant nog een factuur € 17,80.
    Sander
    Tevreden dat het abonnement alsnog is opgezegd.
    Ontevreden dat BDR de schuld bij de klant legt. Ik woon in een nieuwe wijk met nieuwe, schone containers en direct een abonnement afgesloten destijds. Dus dat ie niet goed geleegd zou zijn, is volledig onterecht.
    Daarnaast heb ik WEL DEGELIJK eerder contact met BDR gehad over het feit dat ze niet kwamen legen: ik had toen nota bene de weken doorgegeven wanneer de containers geleegd werden (ROVA).
    Opzegmogelijkheden schiet ernstig tekort.

Sander

Ook een klacht indienen over BDR Containerreiniging [opgeheven]?