Klacht BDR Containerreiniging [opgeheven]: ongeldig abonnement

laura

Ongeveer een jaar geleden hebben wij een colporteur aan de deur gehad die mijn vriend te woord had gestaan. Hij deed ons een aanbieding om de container te laten reinigen voor 3,50 euro per maand. Daar was mijn vriend positief over en heeft zijn gegevens doorgegeven. Wij hebben echter nooit een contract ontvangen maar een paar weken later werd er wel opeens 80 euro van de rekening afgeschreven, dit was nooit verteld aan ons. Anders hadden wij dit nooit gedaan. Wanneer wij geen contract ontvangen, is dit contract ook niet geldig (colportagewet). Wij hebben dit geld ook laten storneren en het bankrekeningnummer geen machtiging meer gegeven voor automatische incasso. Nu blijven wij aanmaningen ontvangen ook al hebben wij contact opgenomen met bdr. Wij weigeren ook te betalen omdat wij nooit een contract hebben ontvangen en omdat wij opeens rekeningen binnen krijgen waar wij niets van af wisten. Er wordt nu gedreigd met deurwaarders en dergelijke. Hier zijn wij een beetje klaar mee.

opzegging van het contract en geen aanmaningen meer

Wij vinden dat BDR Containerreiniging [opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BDR Containerreiniging( bedrijf bestaat niet meer)
    Het abonnement is door BDR Containerreiniging eind 2012 eenzijdig beëindigd. Dit vanwege het niet betalen door de klant (storneren). Er zijn geen incasso maatregelen ingezet door BDR. Wij betreuren dat de klant na ondertekening, geen copie van het contract heeft ontvangen.